دانلود کتاب A Soul of Ash and Blood

  • تحویل آنی

    محصول مورد نظر خود را بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید
  • همیشه اورجینال

    ما صرفا محصولات کاملا اورجینال را می فروشیم
  • پرداخت امن

    اطلاعات شما همیشه در نزد ما محفوظ است

43,000 تومان

چکیده محصول

  • تعداد صفحات: 573

  • حجم: 6.65 مگابایت

پیش نمایش

کاربر گرامی لطفا پیش از ثبت سفارش تصاویر محصول، چکیده، فایل پیش نمایش، توضیحات و مشخصات آن را به طور کامل بررسی نمایید.
دسته:

توضیحات

کتاب A Soul of Ash and Blood اثر Jennifer L. Armentrout پنجمین جلد از سری رمان های Blood and Ash است که در تاریخ 18 ژوئیه ی 2023 منتشر شده است. این کتاب داستان عشق Poppy و Casteel را از دیدگاه Hawke روایت می کند و حاوی صحنه های جدید و بینش های عمیق  است. در ادامه به معرفی بیشتر این کتاب و نویسنده آن می پردازیم.

کتاب A Soul of Ash and Blood یک رمان فانتزی و عاشقانه است که در دنیای Elysium و جهان فانی رخ می دهد. در این دنیای پر از خدایان، شاهزادگان، موجودات نیمه خون آشام و نیمه گرگینه، Poppy یک ملکه ی قدرتمند و Casteel یک شاهزاده جسور است که با هم متحد شده اند تا جنگ بزرگ را آغاز کنند. اما Poppy به دلیل تبدیل شدن به Primal of Blood and Bone، یک قدرت باستانی و ناب، به حالت سکون در می آید و Casteel نگران است که او را برای همیشه از دست بدهد.

Casteel تصمیم می گیرد که با Poppy صحبت کند و به او از خاطرات آغاز رابطه شان بگوید. این صحبت ها باعث می شود که Poppy و Casteel به هم نزدیک تر شوند و رازهای جدیدی را کشف کنند. آیا Poppy موفق خواهد شد سر عقل بیاید؟ آیا Casteel می تواند جنگ را به پایان برساند؟ آیا عشق آن ها قادر به پایدار ماندن در برابر تغییرات جذری است؟

Jennifer L. Armentrout نویسنده ی پرفروش بین المللی است که در Charles Town, West Virginia زندگی می کند. او علاقه مند به مطالعه، تماشای فیلم های زامبی و نوشتن است. در سال 2015، Jennifer به بیماری retinitis pigmentosa مبتلا شد که باعث نابودی سلول های شبکیه چشم و در نتیجه کور شدن او شد. به همین دلیل، Jennifer تلاش می کند تا درباره ی درجات مختلف نابینایی آگاه سازی کند. Jennifer موفق به دریافت جوایز متعددی شده است، از جمله Reviewers Choice Award و Editor’s Pick.

توضیحات تکمیلی

عنوان کتاب

A Soul of Ash and Blood

نویسنده / گان

Jennifer L. Armentrout

ناشر

Blue Box Press

سال نشر

2023

زبان

انگلیسی

رده سنی

بزرگسالان

فرمت ها

PDF & EPUB

فایل های موجود

کتاب متنی

0.0/5
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

هنوز دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی برای دانلود کتاب A Soul of Ash and Blood ارسال می کنید;