دانلود کتاب Fantastic Beasts and Where To Find Them

  • تحویل آنی

    محصول مورد نظر خود را بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید
  • همیشه اورجینال

    ما صرفا محصولات کاملا اورجینال را می فروشیم
  • پرداخت امن

    اطلاعات شما همیشه در نزد ما محفوظ است

43,000 تومان

چکیده محصول

  • تعداد صفحات: 122

  • حجم: 45.5 مگابایت

پیش نمایش

کاربر گرامی لطفا پیش از ثبت سفارش تصاویر محصول، چکیده، فایل پیش نمایش، توضیحات و مشخصات آن را به طور کامل بررسی نمایید.
دسته:

توضیحات

کتاب Fantastic Beasts and Where To Find Them به فارسی “جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها” اثر J.K. Rowling (جی. کی. رولینگ) یکی از کتاب‌های مرتبط با دنیای جادویی هری پاتر است که در سال ۲۰۰۱ منتشر شد.

این رمان به ظاهر نسخه‌ای از کتاب درسی هاگوارتز با همین عنوان است که توسط نیوت اسکمندر، یک جادوگر و محقق در زمینه‌ی جانوران جادویی، نوشته شده است. در Fantastic Beasts and Where To Find Them، نیوت اسکمندر به توصیف ۷۵ نوع مختلف از جانوران جادویی می‌پردازد و زیستگاه، رفتار، خطر و راه‌های مقابله با آن‌ها را شرح می‌دهد. این کتاب همچنین حاوی چندین یادداشت و حاشیه‌نویسی از هری پاتر و دوستانش است.

کتاب Fantastic Beasts and Where To Find Them بخشی از چهار کتاب فرعی است که جی کی رولینگ در کنار سری اصلی هری پاتر نوشته است. سه کتاب دیگر عبارتند از: کوئیدیچ در گذر زمان، قصه‌های بچگانهٔ باردِ بیدل و جادوگرانِ بزرگِ قرونِ وسطایِ دور. هدف از نوشتن این کتاب‌ها، علاوه بر توسعه دادن دنیای جادوگران، حمایت از مؤسسات خیریه ی کامیک رلف و لوموس بود. بنابراین، تمام درآمدهای حاصل از فروش این کتاب‌ها به صورت کامل به این مؤسسات اختصاص یافت.

رمان Fantastic Beasts and Where To Find Them همچنین الهام‌بخش فیلم‌نامه‌ای با همین عنوان شد که توسط خود جی کی رولینگ نوشته شد. فیلم‌نامه به داستان نیوت اسکمندر در سال ۱۹۲۶ میلادی می‌پردازد که در سفر به نیویورک با چالش‌های مختلفی روبرو می‌شود. فیلم با بازی ادی ردمین، کاترین واترستون، آلیسون سودول و دن فولگل در سال ۲۰۱۶ اکران شد و با استقبال خوب منتقدان و مخاطبان روبرو شد.

توضیحات تکمیلی

عنوان کتاب

Fantastic Beasts and Where To Find Them

نویسنده / گان

J.K. Rowling

ناشر

BLOOMSBURY

سال نشر

2018

زبان

انگلیسی

رده سنی

نوجوانان و بزرگسالان

فرمت ها

PDF & EPUB

فایل های موجود

کتاب متنی

0.0/5
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

هنوز دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی برای دانلود کتاب Fantastic Beasts and Where To Find Them ارسال می کنید;