دانلود کتاب Finding Ashley

  • تحویل آنی

    محصول مورد نظر خود را بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید
  • همیشه اورجینال

    ما صرفا محصولات کاملا اورجینال را می فروشیم
  • پرداخت امن

    اطلاعات شما همیشه در نزد ما محفوظ است

43,000 تومان

چکیده محصول

  • تعداد صفحات: 208

  • حجم: 2.90 مگابایت

پیش نمایش

کاربر گرامی لطفا پیش از ثبت سفارش تصاویر محصول، چکیده، فایل پیش نمایش، توضیحات و مشخصات آن را به طور کامل بررسی نمایید.
دسته:

توضیحات

کتاب Finding Ashley اثر Danielle Steel یک رمان دلنشین و متحرک است که داستان دو خواهر جدا شده را روایت می‌کند که فرصتی پیدا می‌کنند تا دوباره با هم ارتباط برقرار کنند و اشتباهات گذشته را جبران نمایند.

ملیسا هندرسون یک زندگی آرام دارد. او یک نویسنده‌ی پرفروش بوده است اما حالا تمام انرژی خود را صرف بازسازی یک خانه‌ی ویکتوریایی که در دامنه ی کوه‌های نیوانگلند واقع شده است، می‌کند. شش سال پیش، پسر جوانش را که مبتلا به سرطان بود از دست داد و ازدواجش نیز به تباهی کشیده شد. او دیگر نمی‌نوشت. ملیسا تنها پس از خرید خانه‌ی قدیمی و بازسازی آن بود که هدف و انگیزه‌ای پیدا کرد و دوباره زنده شد.

پس از آتش‌سوزی که خانه‌اش را تهدید می‌کرد، ملیسا یک تماس تلفنی از خواهرش، هتی، دریافت می‌کند. آن‌ها یک بار به هم نزدیک بودند، اما این قبل از آن بود که ملیسا از جهان دور شود. حالا هِتی، که در سن بیست و پنج سالگی راهبه شده بود، تصمیم گرفته است تا به ملیسا کمک کند تا صفحه‌ ی جدیدی را در زندگیش ورق بزند، حتی اگر بخواهد یکی از دردناک‌ترین فصل‌های زندگی‌اش باشد.

رمان Finding Ashley یک شاهکار درام معاصر است و داستانی گیرا از قدرت روح انسان برای تعقیب رویایی غیرممکن را روایت می کند. داستان دو زن و خانواده‌ای قوی و شجاع که شکست های دردناک را به پیوند دوباره تبدیل می‌کنند و پس از افشای اسرار تاریک دوباره باهم متحد می شوند.

توضیحات تکمیلی

عنوان کتاب

Finding Ashley

نویسنده / گان

Danielle Steel

ناشر

Delacorte Press

سال نشر

2021

زبان

انگلیسی

رده سنی

بزرگسالان

فرمت ها

PDF & EPUB

فایل های موجود

کتاب متنی

0.0/5
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

هنوز دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی برای دانلود کتاب Finding Ashley ارسال می کنید;