دانلود کتاب The Drift

  • تحویل آنی

    محصول مورد نظر خود را بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید
  • همیشه اورجینال

    ما صرفا محصولات کاملا اورجینال را می فروشیم
  • پرداخت امن

    اطلاعات شما همیشه در نزد ما محفوظ است

43,000 تومان

چکیده محصول

  • تعداد صفحات: 302

  • حجم: 2.71 مگابایت

پیش نمایش

کاربر گرامی لطفا پیش از ثبت سفارش تصاویر محصول، چکیده، فایل پیش نمایش، توضیحات و مشخصات آن را به طور کامل بررسی نمایید.

توضیحات

کتاب The Drift به فارسی “رانش” اثر C. J. Tudor (سی.جی. تئودور) یک رمان هیجان‌انگیز و ترسناک است که در آخرالزمان رخ می‌دهد و سه داستان متفاوت را به هم پیوند می‌دهد.

رمان The Drift شامل سه داستان جداگانه است که هر یک از زاویه‌ی یک شخصیت متفاوت روایت می‌شود و در نهایت به طرز باورنکردنی با هم ارتباط پیدا می‌کنند. این سه داستان در زمانی رخ می‌دهند که یک بیماری عجیب و وحشتناک بشریت را تهدید می‌کند و باعث می‌شود که بسیاری از افراد به «سوت‌زنان» تبدیل شوند، یعنی افرادی که با صدای سوت زدن نفس می‌کشند و خطرناک هستند.

داستان اول، داستان هانا است. هانا یک دانش‌آموز است که در حین تخلیه از یک مدرسه‌ی دورافتاده به خاطر برف سنگین، در اتوبوسش گیر می‌افتد و با تعداد کمی از بازماندگان در برف محبوس می‌شود. آن‌ها باید با هم همکاری کنند تا از این وضع خارج شوند، با این حال هر کدام از آن‌ها رازهای خود را دارند.

داستان دوم، داستان مِگ است. مگ یک پلیس است که خود را در یک تله‌کابین به همراه پنج نفر دیگر پیدا می‌کند و هیچ خاطره‌ای از اینکه چگونه به آنجا رسیده است ندارد. تنها چیزی که میداند این است که آن‌ها به سمت یک جای نامعلوم به نام «پناهگاه» در حال حرکت هستند. مگ به زودی می فهمد که باید چشم به راه قاتل گروه باشد، زیرا اعضای گروه یک به یک دارند جان خود را از دست میدهند.

داستان سوم، داستان کارتر است. کارتر یک مرد زخمی است که در یک کلبه در کوهستان زندگی می‌کند. او به شدت از سرمازدگی رنج می‌برد و صورتش به شکل یک حفره‌ی سیاه در آمده است. از کارتر کمترین اطلاعات را داریم و این باعث می‌شود که داستان او بسیار هیجان‌انگیز باشد. کارتر با مشکلات مختلفی روبرو می‌شود، از جمله قطع شدن برق کلبه و تهدیدات ناشناخته‌ای که در سایه‌ها پنهان هستند.

این سه داستان در نگاه اول به هم ربطی ندارند، اما نویسنده با استفاده از توانایی خلاقانه‌اش، آن‌ها را به گونه‌ای به هم پیوند میدهد که خواننده را شگفت‌زده می‌کند. The Drift یک رمان ترسناک و پرطرفدار است که نشان میدهد C. J. Tudor چقدر ماهر و نوآور است.

توضیحات تکمیلی

عنوان کتاب

The Drift

نویسنده / گان

C. J. Tudor

ناشر

Ballantine Books

سال نشر

2023

زبان

انگلیسی

رده سنی

بزرگسالان

فرمت ها

PDF & EPUB

فایل های موجود

کتاب متنی

0.0/5
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

هنوز دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی برای دانلود کتاب The Drift ارسال می کنید;