دانلود کتاب The Girl Who Drank the Moon

  • تحویل آنی

    محصول مورد نظر خود را بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید
  • همیشه اورجینال

    ما صرفا محصولات کاملا اورجینال را می فروشیم
  • پرداخت امن

    اطلاعات شما همیشه در نزد ما محفوظ است

43,000 تومان

چکیده محصول

  • تعداد صفحات: 312

  • حجم: 4.59 مگابایت

پیش نمایش

کاربر گرامی لطفا پیش از ثبت سفارش تصاویر محصول، چکیده، فایل پیش نمایش، توضیحات و مشخصات آن را به طور کامل بررسی نمایید.
دسته:

توضیحات

کتاب The Girl Who Drank the Moon به فارسی “دختری که ماه را نوشید” اثر Kelly Barnhill، یک رمان فانتزی برای نوجوانان و بزرگسالان است که داستان یک دختر نوجوان به نام لونا را روایت می‌کند. لونا در کودکی به طور تصادفی توسط یک جادوگر به نام زان جادو شده است. لونا باید نحوه ی کنترل قدرت‌های جادویی خود و کشف هویت واقعی خود را بیاموزد. رمان The Girl Who Drank the Moon در سال 2017 برنده ی جایزه ی نیوبری شد.

داستان The Girl Who Drank the Moon با گفتگوی یک زوج بی نام با پسرشان در مورد جادوگری که در عمق جنگل زندگی می‌کند آغاز می‌شود. آن‌ها معتقدند که جادوگر واقعی است، اگرچه هرگز او را ندیده‌اند. سال‌ها قبل، جادوگر باعث شد که آتشفشان نزدیک به روستایشان فوران کند و خسارات زیادی بر جای بگذارد.

اکنون این جادوگر می‌خواهد که هر سال ساکنان روستا کودکی را به عنوان قربانی برای او در جنگل جا بگذارند و فردا روز این مراسم است. این زوج قبلا یکی از دخترانشان را در این مراسم از دست داده‌ است.

روز مراسم، زیرین، پیرمرد سالخورده و رئیس شورای پیرمردهای حاکم روستا، در حال تماشای خود در آینه است. زیرین بسیار پولدار، قدرتمند و خودخواه است و علاقه‌مند به مشارکت در مراسم و نشان دادن اقتدار خود می باشد. بجز پیرمردها، بقیه ی ساکنان روستا فقیر هستند. روز مراسم باید یک رویداد عالی باشد که زیرین از آن لذت ببرد، اما امسال همه چیز به هم می‌خورد. مادر کودکی که باید قربانی شود، نمی‌خواهد فرزندش را تحویل دهد و با پیرمردها مقابله می‌کند.

پس از تلاش‌های فراوان، پیرمردها کودک را از دست مادرش می‌گیرند و در جنگل می‌گذارند، بدون اینکه بدانند که آن‌جا جای درست است یا نه. آنتین، برادرزاده ی زیرین، که تحت تأثیر ناراحتی کودک قبل از جدایی از مادرش قرار گرفته بود، پیشنهاد می‌دهد که آن‌ها باید منتظر جادوگر باشند. اما زیرین و سایر پیرمردها باور ندارند که جادوگر وجود دارد و فکر می‌کنند کودک به زودی توسط حیوانات خورده خواهد شد.

اما در حقیقت، یک جادوگر در جنگل سکونت دارد، کسی که هیچ علاقه‌ای به قربانی‌ کردن کودکان ندارد. نام جادوگر زان می باشد که همه ی کودکان را که در روز مراسم در جنگل گذاشته می‌شوند، نجات می‌دهد، اگرچه نمی‌داند که چرا آن‌ها را در آن‌جا می‌گذارند. امسال، کودکی که زان پیدا می‌کند، یک نشان ماه به شکل هلال روی پیشانی دارد، که نشانه ی جادو است. وقتی زان به اشتباه او را با نور ماه، به جای نور ستاره که معمولا برای تغذیه ی کودکان استفاده می‌کند، غذا می‌دهد، جادوی کودک بیشتر می‌شود.

زان معمولا برای کودکانی که نجات می‌دهد، یک خانواده در شهرهای دور پیدا می‌کند اما تصمیم می‌گیرد این کودک را در کنار خودش نگه دارد و نام لونا را روی او بگذارد. لونا با زان، گلرک، هیولای باتلاق و فیرین، اژدهایی که اندازه ی یک کبوتر است بزرگ می‌شود. وقتی لونا پنج ساله می‌شود، زان متوجه می‌شود که قدرت‌های جادویی لونا به شدت رشد کرده است و نه خود لونا و نه زان قادر به کنترل آن هستند.

توضیحات تکمیلی

عنوان کتاب

The Girl Who Drank the Moon

نویسنده / گان

Kelly Barnhill

ناشر

Algonquin Young Readers

سال نشر

2017

زبان

انگلیسی

رده سنی

نوجوانان و بزرگسالان

فرمت ها

PDF & EPUB

فایل های موجود

کتاب متنی

0.0/5
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

هنوز دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی برای دانلود کتاب The Girl Who Drank the Moon ارسال می کنید;