دانلود کتاب The Book of Dust: The Secret Commonwealth

  • تحویل آنی

    محصول مورد نظر خود را بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید
  • همیشه اورجینال

    ما صرفا محصولات کاملا اورجینال را می فروشیم
  • پرداخت امن

    اطلاعات شما همیشه در نزد ما محفوظ است

43,000 تومان

چکیده محصول

  • تعداد صفحات: 568

  • حجم: 10.9 مگابایت

پیش نمایش

کاربر گرامی لطفا پیش از ثبت سفارش تصاویر محصول، چکیده، فایل پیش نمایش، توضیحات و مشخصات آن را به طور کامل بررسی نمایید.
دسته:

توضیحات

کتاب The Book of Dust: The Secret Commonwealth یک رمان فانتزی و جذاب است که ادامه‌ی داستان لیرا سیلورتانگ، قهرمان سه‌گانه‌ی His Dark Materials، را روایت می‌کند. این کتاب در سال ۲۰۱۹ منتشر شده و دومین جلد از سه‌گانه‌ی The Book of Dust است. داستان The Book of Dust: The Secret Commonwealth بیست سال بعد از La Belle Sauvage و ده سال بعد از پایان His Dark Materials اتفاق می‌افتد.

لیرا حالا یک دانشجوی بیست ساله در آکسفورد است که با دایمونش، پانتالایمون، اختلاف نظر دارد و نسبت به علم منطق و فلسفه دچاره تردید می گردد. او همچنین گرفتار توطئه‌ای شوم از سوی کلیسای ستمگر،مجستریوم می‌شود و به دنبال یافتن نیروهای مرموز و قدرتمند، می‌رود. او برای پیدا کردن پانتالایمون، که از او جدا شده است، به سفر پرخطری به آسیای مرکزی می‌رود و در این مسیر با دوستان قدیمی و جدیدش همراه می‌شود.

رمان The Book of Dust: The Secret Commonwealth تحسین بسیاری از منتقدان را برانگیخته است. بعضی از نقدهای مثبت عبارتند از:

  • «پولمن با نثر شاعرانه و زیرکانه ی خود خواننده را در دنیای فانتزی خود فرو می‌برد. او همچنین به مسائل جاری جامعه، مانند بحران پناهجویان و وضعیت دموکراسی، پرداخته و چشم‌انداز جامع و عمق فوق‌العاده‌ای را در این داستان به نمایش گذاشته است.»
  • «پولمن با نوشتن The Book of Dust: The Secret Commonwealth چالش بزرگ و خطرناکی را پذیرفته است. این کار خطرناک است، زیرا زندگی لیرا دچار تغییرات بزرگ و تلخی شده است. پولمن به نظر می‌آید که بخش بزرگی از خوانندگان His Dark Materials را هدف قرار داده است: آن دسته که همچنان علاقه به دنبال کردن داستان لیرا دارند.

توضیحات تکمیلی

عنوان کتاب

The Book of Dust: The Secret Commonwealth

نویسنده / گان

Philip Pullman

ناشر

Knopf

سال نشر

2019

زبان

انگلیسی

رده سنی

نوجوانان و بزرگسالان

فرمت ها

PDF & EPUB

فایل های موجود

کتاب متنی

0.0/5
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

هنوز دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی برای دانلود کتاب The Book of Dust: The Secret Commonwealth ارسال می کنید;