دانلود کتاب Children of Virtue and Vengeance

  • تحویل آنی

    محصول مورد نظر خود را بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید
  • همیشه اورجینال

    ما صرفا محصولات کاملا اورجینال را می فروشیم
  • پرداخت امن

    اطلاعات شما همیشه در نزد ما محفوظ است

43,000 تومان

چکیده محصول

  • تعداد صفحات: 465

  • حجم: 21.4 مگابایت

پیش نمایش

کاربر گرامی لطفا پیش از ثبت سفارش تصاویر محصول، چکیده، فایل پیش نمایش، توضیحات و مشخصات آن را به طور کامل بررسی نمایید.
دسته:

توضیحات

کتاب Children of Virtue and Vengeance دنباله‌ی ماجراهای زِلی، آماری و اینان می باشد که در جهانی به نام Orisha (اوریشا) زندگی می‌کنند. در این جهان، برخی از مردم قدرت جادو دارند و به نام ماجی شناخته می‌شوند. آن‌ها تحت ستم و ظلم پادشاه ساران قرار گرفتند که جادو را شوم و بدیُمن می‌دانست و خانواده‌ ی ماجی ها را کشت.

زِلی که خود یک ماجی است، با کمک آماری، دختر فراری پادشاه، تصمیم می گیرد تا جادو را دوباره به اوریشا برگرداند. اینان، فرزند پادشاه و وارث تاج و تخت، در ابتدا با آن‌ها مخالف بود اما بعدها عقیده‌ش را تغییر داد و به سمت آن‌ها گرایش پیدا کرد.

در Children of Virtue and Vengeance، زِلی و همراهانش بالاخره موفق می‌شوند که جادو را به اوریشا بازگردانند، اما با چالش‌های جدیدی روبرو می‌شوند. جادو نه تنها برای ماجی‌ها بلکه برای برخی از نجیب‌زادگان هم فعال شده است که به نام تایتان شناخته می‌شوند. آن‌ها قدرت‌های فوق‌العاده و خطرناک دارند و با ماجی‌ها در تضاد هستند.

پادشاه ساران کشته شده است و ولیعهدش، اینان اکنون جانشین وی شده است. اینان سعی دارد تا صلح را در اوریشا برقرار کند و با خواهرش آماری و عشقش زِلی همکاری کند. اما مادرش نهانده، که یک تایتان قوی است، به قدرت چسبیده و با همگان دشمن است. در عین حال، گروهی از حامیان ماجی به نام ایرکا نیز در حال جنگیدن با نجیب‌زادگان هستند و خونخواری را ترویج می‌کنند.

رمان Children of Virtue and Vengeance جلد دوم از سری رمان های Legacy of Orisha به فارسی “میراث اوریشا” می باشد که در سال 2019 منتشر شد. این رمان جایزه ی بهترین عنوان فانتزی، علمی – تخیلی را از گودریدز از آن خود کرده است. خوانندگان آمازون امتیاز بی نظیر 4.7 از 5 را به آن داده اند.

توضیحات تکمیلی

عنوان کتاب

Children of Virtue and Vengeance

نویسنده / گان

Tomi Adeyemi

ناشر

Henry Holt and Co. (BYR)

سال نشر

2019

زبان

انگلیسی

رده سنی

بزرگسالان

فرمت ها

PDF & EPUB

فایل های موجود

کتاب متنی

0.0/5
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

هنوز دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی برای دانلود کتاب Children of Virtue and Vengeance ارسال می کنید;