دانلود کتاب The Whistler

  • تحویل آنی

    محصول مورد نظر خود را بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید
  • همیشه اورجینال

    ما صرفا محصولات کاملا اورجینال را می فروشیم
  • پرداخت امن

    اطلاعات شما همیشه در نزد ما محفوظ است

43,000 تومان

چکیده محصول

  • تعداد صفحات: 366

  • حجم: 3.66 مگابایت

پیش نمایش

کاربر گرامی لطفا پیش از ثبت سفارش تصاویر محصول، چکیده، فایل پیش نمایش، توضیحات و مشخصات آن را به طور کامل بررسی نمایید.

توضیحات

کتاب The Whistler اثر John Grisham، یک داستان جنایی هیجان‌انگیز است که روایتگر تحقیقات یک بازرس قضات در مورد فساد یک قاضی است که با یک گروه جنایتکار همدست شده است. این گروه با استفاده از یک قبیله‌ی بومی آمریکایی، یک کازینو در فلوریدا راه انداخته و از آن سود بالایی کسب می‌کند. داستان با تماس گرگ مایرز، یک وکیل سابق و خبرچین، با سازمان نظارت بر رفتار قضات فلوریدا آغاز می‌شود.

او مدعی است که قاضی فاسد، کلودیا مک‌دور است که برای بیش از دو دهه با وان دوبوس، رئيس گروه جنایتکار Beach، همکاري كرده است. آن‌ها با فريب دادن قبيله‌ي تپاكولای، يك كازينو در زمين‌شان ساخته‌اند و هرگونه مشكل حقوقي را از طریق رشوه دادن پول و آپارتمان به قاضي حل كرده‌اند. همچنين، آن‌ها يك عضو مخالف كازينو از قبيله را كشته و دست راست قاضي را به جرم قتل زنداني كرده‌اند.

لاسي استولتز، بازرس اصلي داستان، به همراه همكارش هوگو هچ، تصميم مي گيرند تحقيقات خود را شروع كنند. آن‌ها با كمك FBI و IRS سعي دارند شواهد لازم را جمع آوري كنند و پرونده را به دادستان فدرال تحويل دهند. اما در اين راه، خطرات زيادي بر سر راهشان قرار دارد. گروه جنایتکار Beach نيز با استخدام يك كارآگاه خصوصي به نام كارل ويلكي، سعي دارد تحقيقات را خنثي كند و خبرچین و بازپرسان را بكشد. در يك حادثه ی خونین، لاسي و هوگو نجات پیدا می‌کنند اما گرگ مایرز کشته می‌شود. لاسي و هوگو تصميم مي گيرند تحقيقات خود را ادامه دهند تا بتوانند عدالت را برقرار كنند.

رمان The Whistler اولین جلد از دو گانه ی هیجان انگیزی به همین نام یعنی The Whistler است. جلد دوم این دو گانه، The Judge’s List نام دارد که در سال 2021 منتشر شده است. خوانندگان آمازون امتیاز 4.5 از 5 را به The Whistler داده اند.

توضیحات تکمیلی

عنوان کتاب

The Whistler

نویسنده / گان

John Grisham

ناشر

Anchor

سال نشر

2016

زبان

انگلیسی

رده سنی

بزرگسالان

فرمت ها

PDF & EPUB

فایل های موجود

کتاب متنی

0.0/5
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

هنوز دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی برای دانلود کتاب The Whistler ارسال می کنید;