دانلود کتاب Unlock It

  • تحویل آنی

    محصول مورد نظر خود را بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید
  • همیشه اورجینال

    ما صرفا محصولات کاملا اورجینال را می فروشیم
  • پرداخت امن

    اطلاعات شما همیشه در نزد ما محفوظ است

43,000 تومان

چکیده محصول

  • تعداد صفحات: 200

  • حجم: 5.62 مگابایت

پیش نمایش

کاربر گرامی لطفا پیش از ثبت سفارش تصاویر محصول، چکیده، فایل پیش نمایش، توضیحات و مشخصات آن را به طور کامل بررسی نمایید.

توضیحات

در زندگی هر فردی لحظاتی وجود دارد که همه چیز برایش تغییر می‌کند. این تغییرات بنیادین هستند و هرگز به حالت قبلی باز نمی‌گردند. این لحظات را «لحظه‌های تعیین‌کننده» می‌نامند. بسیاری از مردم فکر می‌کنند که لحظات الهام‌بخش یا شاد، در شکل گیری شخصیت آن‌ها تاثیر بسزایی دارد، اما در واقع درد و رنج انسان را تغییر می‌دهد نه شادی.

در کتاب Unlock It به فارسی “بازش کن“، Dan Lok استراتژی‌ها و روش‌هایی را ارائه می‌دهد که با توسل به آنها توانسته خودش را از یک پسر مهاجر فقیر با بدهی ۱۵۰ هزار دلاری به یک پدیده جهانی و رهبر بزرگترین سازمان فروش مجازی در جهان تبدیل کند. Dan Lok به شما نشان می‌دهد که چگونه راه خود را برای دستیابی به موفقیت پیدا کنید.

کتاب Unlock It به شما کلید ثروت و موفقیت را نشان می‌دهد. اگر در زمینه مالی با مشکلات روبرو هستید، با خواندن Unlock It مهارت‌های جدید و تدریس نشده در مدارس را یاد خواهید گرفت. این مهارت‌ها، درآمد و اعتبار مالی شما را افزایش خواهند داد.

اگر در حال تأسیس یک شرکت یا رهبری آن هستید، با خواندن Unlock It نگاه عمیقی که Dan Lok در نحوه ی تبدیل سازمانش به یک سازمان بزرگ و بین المللی را به کار گرفته است، را خواهید داشت. این موفقیت عظیم با استفاده از ترکیب رسانه‌های دیجیتال، سرمایه اجتماعی و فرهنگ تیم بالقوه صورت گرفته است.

توضیحات تکمیلی

عنوان کتاب

Unlock It

نویسنده / گان

Dan Lok

ناشر

ForbesBooks

سال نشر

2019

زبان

انگلیسی

رده سنی

بزرگسالان

فرمت ها

PDF & EPUB

فایل های موجود

کتاب متنی

0.0/5
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

هنوز دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی برای دانلود کتاب Unlock It ارسال می کنید;