دانلود کتاب Atlas: The Story of Pa Salt

  • تحویل آنی

    محصول مورد نظر خود را بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید
  • همیشه اورجینال

    ما صرفا محصولات کاملا اورجینال را می فروشیم
  • پرداخت امن

    اطلاعات شما همیشه در نزد ما محفوظ است

43,000 تومان

چکیده محصول

  • تعداد صفحات: 620

  • حجم: 9.56 مگابایت

پیش نمایش

کاربر گرامی لطفا پیش از ثبت سفارش تصاویر محصول، چکیده، فایل پیش نمایش، توضیحات و مشخصات آن را به طور کامل بررسی نمایید.
دسته:

توضیحات

کتاب Atlas: The Story of Pa Salt آخرین جلد از سری رمان های هفت گانه ی The Seven Sisters (هفت خواهر)، اثر Lucinda Riley و پسرش، Harry Whittaker است که در یازدهم مِی 2023 منتشر شد. این سری بسیار محبوب بوده و تابحال 35 میلیون نسخه از آن در سرتاسر جهان به فروش رفته است.

 سال 1928، پاریس:

لحظاتی پس از مرگ، پسری پیدا می‌شود و توسط خانواده‌ای مهربان به فرزندی گرفته می شود. ملایم، زودرس، با استعداد، او در خانه ی جدیدش شکوفا می شود و خانواده زندگی ای به او نشان می دهد که در رویاهایش هم آن را نمی دید. با این حال او حاضر نیست حتی یک کلمه هم در مورد اینکه واقعاً چه کسی است حرفی بزند.

همانطور که او به یک مرد جوان تبدیل می‌شود، عاشق می‌شود و در کلاس‌های کنسرواتوار معتبر پاریس شرکت می‌کند. او تقریباً می‌تواند وحشت‌های گذشته خود یا قول هایش را فراموش کند. اما در سرتاسر اروپا یک شر در حال افزایش است و تضمینی برای امنیت کسی وجود ندارد. آن پسر در دلش می داند زمانی فرا خواهد رسید که باید یک بار دیگر فرار کند.

سال 2008، دریای اِژِه

این هفت خواهر برای اولین بار در کشتی تایتان دور هم جمع می شوند تا آخرین خداحافظی را با پدر مرموزی که خیلی دوستش داشتند، انجام دهند.

در کمال تعجب همه، پا سالت خواهر گمشده را انتخاب کرده است تا سرنخ گذشته ی خود را به او بسپارد. اما برای هر حقیقتی که آشکار می شود، یک سوال دیگر به میان می آید. خواهران باید با این ایده روبرو شوند که پدر دوست داشتنی آنها کسی است که او را به سختی می شناسند و حتی تکان‌دهنده‌تر اینکه این اسرار مدفون هنوز هم ممکن است عواقبی برای آنها داشته باشد.

Atlas: The Story of Pa Salt که یک عمر عشق و از دست دادن، عبور از مرزها و اقیانوس ها را در بر می گیرد، مجموعه رمان های هفت خواهر را به یک پایان خیره کننده و فراموش نشدنی می کشاند.

توضیحات تکمیلی

عنوان کتاب

Atlas: The Story of Pa Salt

نویسنده / گان

Lucinda Riley & Harry Whittaker

ناشر

Macmillan

سال نشر

2023

زبان

انگلیسی

رده سنی

بزرگسالان

فرمت ها

PDF & EPUB

فایل های موجود

کتاب متنی

0.0/5
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

هنوز دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی برای دانلود کتاب Atlas: The Story of Pa Salt ارسال می کنید;