دانلود کتاب Before We Were Yours

  • تحویل آنی

    محصول مورد نظر خود را بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید
  • همیشه اورجینال

    ما صرفا محصولات کاملا اورجینال را می فروشیم
  • پرداخت امن

    اطلاعات شما همیشه در نزد ما محفوظ است

43,000 تومان

چکیده محصول

  • تعداد صفحات: 373

  • حجم: 10.6 مگابایت

پیش نمایش

کاربر گرامی لطفا پیش از ثبت سفارش تصاویر محصول، چکیده، فایل پیش نمایش، توضیحات و مشخصات آن را به طور کامل بررسی نمایید.
دسته:

توضیحات

ممفیس، 1939. Rill Foss دوازده ساله و چهار خواهر و برادر کوچکترش زندگی جادویی خود را در قایق خانوادگیشان در رودخانه ی می سی سی پی سپری می کنند. زمانی که پدرشان باید مادرشان را در یک شب طوفانی به بیمارستان ببرد، ریل مسئولیت بچه ها را بر عهده می گیرد – تا اینکه غریبه ها به زور وارد میشوند. بچه های Foss که به یتیم خانه ی انجمن کودکان تِنِسی برده شده اند، اطمینان دارند که به زودی به والدینشان بازگردانده خواهند شد – اما آنها به سرعت به حقیقت تاریک پی می برند. ریل برای حفظ خواهر و برادرش در دنیایی پر از خطر و عدم اطمینان می‌جنگد.

آیکن، کارولینای جنوبی. Avery Stafford که در ثروت و امتیاز متولد شده است، به نظر می رسد همه چیز دارد: یک حرفه ی موفق به عنوان دادستان فدرال، یک نامزد خوش تیپ، و یک عروسی مجلل در آینده. اما زمانی که Avery به خانه برمی گردد تا به پدرش کمک کند تا از یک بحران سلامتی عبور کند، یک برخورد تصادفی او را با سؤالات ناراحت کننده ای روبه رو می کند و او را وادار می کند تا در تاریخ طولانی و پنهان خانواده اش سفر کند، در مسیری که در نهایت یا به ویرانی یا رستگاری منجر می شود.

کتاب Before We Were Yours بر اساس یکی از بدنام ترین رسوایی های واقعی آمریکا – که در آن جورجیا تان، مدیر یک سازمان فرزندخواندگی مستقر در ممفیس، کودکان فقیر را ربوده و به خانواده های ثروتمند در سراسر کشور می فروخت نوشته شده است. رمان پرچین، آزار دهنده و در نهایت نشاط آور Before We Were Yours، اثر Lisa Wingate، یادآوری می کند که چگونه ما هرگز فراموش نمی کنیم که قلبا به کجا تعلق داریم حتی اگر مسیرهای اشتباه زیادی را طی کرده باشیم.

رمان Before We Were Yours جزو کتاب هایی است که برنده ی جایزه ی Goodreads برای بهترین کتاب شده است. خوانندگان آمازون امتیاز 4.6 را به این اثر داده اند.

توضیحات تکمیلی

عنوان کتاب

Before We Were Yours

نویسنده / گان

Lisa Wingate

ناشر

Ballantine Books

سال نشر

2017

زبان

انگلیسی

رده سنی

بزرگسالان

فرمت ها

PDF & EPUB

فایل های موجود

کتاب متنی

0.0/5
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

هنوز دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی برای دانلود کتاب Before We Were Yours ارسال می کنید;