دانلود کتاب Sons and Lovers

  • تحویل آنی

    محصول مورد نظر خود را بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید
  • همیشه اورجینال

    ما صرفا محصولات کاملا اورجینال را می فروشیم
  • پرداخت امن

    اطلاعات شما همیشه در نزد ما محفوظ است

43,000 تومان

چکیده محصول

  • تعداد صفحات: 426

  • حجم: 4.61 مگابایت

پیش نمایش

کاربر گرامی لطفا پیش از ثبت سفارش تصاویر محصول، چکیده، فایل پیش نمایش، توضیحات و مشخصات آن را به طور کامل بررسی نمایید.

توضیحات

کتاب Sons and Lovers به فارسی “پسران و عشاق یا پسرها و عاشق ها” توسط David Herbert Lawrence (دیوید هربرت لارنسنویسندهٔ اهل انگلستان نوشته شده‌است. رمان Sons and Lovers از آثار مشهور ادبی جهان است که به انتخاب Modern Library، رتبهٔ نهم را در لیست برترین رمان‌های قرن بیستم جهان کسب کرد. در این لیست سه رمان دیگر از David Herbert Lawrence موجود است.

پسرها و عاشق‌ها داستان پسری است به اسم پال که رابطهٔ عاطفی عمیقی با مادرش دارد، رابطهٔ آن‌ها چنان عمیق است که پال نمی تواندبا زن‌هایی که وارد زندگی اش می‌شوند ارتباط برقرار کند و سایهٔ مادر همیشه مثل یک قید بر سر او است.

لارنس در دوران بیماری مادرش شروع به نوشتن رمان Sons and Lovers کرد و این حس زندگی هدر رفته، که مادر لارنس داشت، در زندگی شخصیت اصلی زن داستان، یعنی مادر پال دیده می‌شود. نامه‌های لارنس که در آن زمان نوشته شده‌اند ، تحسینی که او نسبت به مادرش حس می‌کند را نشان می دهند، او مادرش را زنی باهوش، معقول و پیچیده می دانست که ازدواج نافرجامش با یک مرد معدنچی، یعنی پدر لارنس، زندگی را برای او سخت کرده بود.

او اعتقاد داشت که مادرش با مردی که شأن اجتماعی پایینی داشت ازدواج کرده‌است. این اختلاف طبقاتی که لارنس در خانوادهٔ خود حس می‌کرد، در نیمهٔ اول رمان پسرها و عاشق‌ها نیز بارز است، که در آن هر دو پسر خانواده، ویلیام و پال، نسبت به پدر حس تحقیر دارند و مادر را والد برتر می دانند.

توضیحات تکمیلی

عنوان کتاب

Sons and Lovers

نویسنده / گان

David Herbert Lawrence

ناشر

Feedbooks

سال نشر

1913

زبان

انگلیسی

رده سنی

بزرگسالان

فرمت ها

PDF & EPUB

فایل های موجود

کتاب متنی

0.0/5
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

هنوز دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی برای دانلود کتاب Sons and Lovers ارسال می کنید;