دانلود کتاب های Jane Austen جین آستن

  • تحویل آنی

    محصول مورد نظر خود را بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید
  • همیشه اورجینال

    ما صرفا محصولات کاملا اورجینال را می فروشیم
  • پرداخت امن

    اطلاعات شما همیشه در نزد ما محفوظ است

98,000 تومان

چکیده محصول

  • تعداد صفحات: 2069

  • حجم: 39.3 مگابایت

پیش نمایش

کاربر گرامی لطفا پیش از ثبت سفارش تصاویر محصول، چکیده، فایل پیش نمایش، توضیحات و مشخصات آن را به طور کامل بررسی نمایید.

توضیحات

جین آستن به انگلیسی “Jane Austen” نویسنده ی قرن هجدهم و نوزدهم انگلیسی است که آثارش تأثیر گسترده‌ای بر ادبیات غرب گذاشت. شناخت او از زندگی زنان و مهارتش در نشان دادن ظرائف زندگی، او را به یکی از مشهورترین رمان‌نویسان عصر خودش تبدیل کرده‌است.

جین آستن در دوران نوجوانی نوشتن رمان را آغاز کرد. او در شش رمان دربارهٔ زندگی در اواخر قرن هفدهم و اوایل قرن هجدهم نوشت. چهار تا از این کتاب‌ها در یک دوره ی چهار ساله منتشر شدند که نشان دهنده سرعت نویسنده در نگارش بود. عقل و احساس، غرور و تعصب، مانسفیلد پارک و اِما کتاب‌هایی بودند که در زمان حیات او چاپ شد. دو کتاب دیگر Jane Austen پس از مرگش منتشر شد. کتاب هفتم او هیچ‌گاه به پایان نرسید. جین آستن در دورانی که زنده بود کتابهایش را بدون نام چاپ می‌کرد و هیچ‌کس نمی‌دانست که نویسندهٔ کتاب، چه کسی است.

Jane Austen، بر خلاف قهرمان‌های رمانش، در طول عمر ۴۱ ساله‌اش هرگز ازدواج نکرد.

جین آستن با نگارش چهار رمان Sense and Sensibility (عقل و احساسPride and Prejudice (غرور و تعصبMansfield Park (منسفیلد پارک) و Emma (اِما) به ترتیب در سال‌های ۱۸۱۱، ۱۸۱۳، ۱۸۱۴ و ۱۸۱۶ در زمان حیاتش، نام خود را به‌عنوان نویسنده‌ای صاحب‌سبک به ثبت رساند. رمان‌های Northanger Abbey (نورثنگرابی) و Persuasion (ترغیب) در سال ۱۸۱۸، یعنی بعد از مرگ نویسنده، به چاپ رسیدند.

دو اثر به نام‌های Lady Sausan (لیدی سوزان) و The Watsons (واتسون ها) که ناتمام مانده‌است نیز از کارهای اولیهٔ جین آستن باقی مانده‌است. او پیش از مرگ مشغول نوشتن رمانی به نام Sanditon (سندیتن) بود که قسمت‌های پراکندهٔ آن در دست است. وی با خواندن کتاب‌های متفاوت یاد گرفت از چه چیزهایی پرهیز کند تا داستان‌هایش جالب و خواندنی شوند. به همین دلیل سبک جین آستن در شیوهٔ نگارش منحصر به فرد است و صدای راوی رمان را با عمیق‌ترین احساسات شخصیت‌های قصه پیوند می‌زند.

به طوری که با خواندن داستان‌های وی می‌توان پا جای پای شخصیت‌های رمان‌های او گذاشت. جین آستن در محیطی نسبتاً منزوی زندگی کرد و اوقات خود را بیشتر به نوشتن می‌گذراند. به نظر نقادان، او نبوغی دووجهی داشت: هم طنز قدرتمندی داشت و هم اخلاقیات و روحیات آدم‌ها را خوب می‌شناخت. این دو وجه در نوشته‌های او نیز تجلی یافته‌است. زندگی اجتماعی و خانوادگی محملی است که نویسنده به کمک آن، با ژرف اندیشی، دربارهٔ انسان‌ها و روابط آن‌ها قضاوت می‌کند و نظر می‌دهد. جین آستن، غالباً زنان نویسندهٔ هم دورهٔ خودش را به خاطر سبک دراماتیک و خسته‌کنندهٔ قصه‌های عاشقانه، در رمان‌هایشان دست می‌انداخت.

کتاب پیشه رو شامل کالکشن کامل رمان های Emma, Pride and Prejudice, Sense and Sensibility, Northanger Abbey, Mansfield Park, Persuasion و Lady Susan می باشد که هم اکنون می توانید از وبسایت سفارش داده و دانلود کنید.

توضیحات تکمیلی

عنوان کتاب

The Complete Novels of Jane Austen: Emma, Pride and Prejudice, Sense and Sensibility, Northanger Abbey, Mansfield Park, Persuasion, and Lady Susan

نویسنده / گان

Jane Austen

ناشر

Montlake Romance

سال نشر

2012

زبان

انگلیسی

رده سنی

نوجوانان و بزرگسالان

فرمت ها

PDF & EPUB

فایل های موجود

کتاب متنی

0.0/5
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

هنوز دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی برای دانلود کتاب های Jane Austen جین آستن ارسال می کنید;

محصولات پیشنهادی