دانلود کتاب The Queen of Nothing

  • تحویل آنی

    محصول مورد نظر خود را بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید
  • همیشه اورجینال

    ما صرفا محصولات کاملا اورجینال را می فروشیم
  • پرداخت امن

    اطلاعات شما همیشه در نزد ما محفوظ است

41,000 تومان

چکیده محصول

  • تعداد صفحات: 266

  • حجم: 20.3 مگابایت

پیش نمایش

کاربر گرامی لطفا پیش از ثبت سفارش تصاویر محصول، چکیده، فایل پیش نمایش، توضیحات و مشخصات آن را به طور کامل بررسی نمایید.
دسته:

توضیحات

در The Queen of Nothing به فارسی “ملکه ی هیچ چیز” یک نفرین قدرتمند ملکه ی تبعیدی Faerie را وادار می‌کند که بین جاه‌طلبی و انسانیت یکی را انتخاب کند. او نابود کننده ی تاج و تباهی تاج و تخت خواهد بود.

به دست آوردن قدرت بسیار آسان تر از نگه داشتن آن است. جود این درس را زمانی آموخت که در ازای قدرتی بی‌اندازه، کنترل خود را بر پادشاه شرور، Cardan، آزاد کرد. اکنون Jude به عنوان ملکه ی فانی و تبعیدی Faerie، قدرت خود را از دست داده و از خیانت پادشاه Cardan به خود می پیچد.

او مصمم می می شود تا تمام آنچه که از او گرفته شده است، را پس بگیرد. این شانس در هیئت خواهر دوقلوی او، Taryn، که زندگی اش در خطر است، فرا می رسد. جود باید خطر بازگشت به دربار خیانتکار Faerie را بپذیرد و برای نجات خواهرش با احساسات طولانی خود نسبت به Cardan مقابله کند.

اما Elfhame دیگر آنطور که او آن را ترک کرد نیست. جنگ در راه است. هنگامی که جود به عمق خطوط دشمن نفوذ می کند، در دام سیاست خونین درگیری گرفتار می شود. و هنگامی که یک نفرین خفته و در عین حال قدرتمند رها می شود، وحشت در سراسر زمین پخش می شود و او را مجبور می کند بین جاه طلبی و انسانیت خود یکی را انتخاب کند.

کتاب The Queen of Nothing اثر Holly Black آخرین جلد از سه گانه ی Elfhame: The Folk of the Air محسوب می شود و توسط ویراستاران به عنوان بهترین کتاب برای Best Young Adult انتخاب شده است. خوانندگان آمازون امتیاز بی نظیر 4.7 از 5 را به The Queen of Nothing داده اند.

توضیحات تکمیلی

عنوان کتاب

The Queen of Nothing

نویسنده / گان

Holly Black

ناشر

Little, Brown Books for Young Readers

سال نشر

2020

زبان

انگلیسی

رده سنی

نوجوانان و بزرگسالان

فرمت ها

PDF & EPUB

فایل های موجود

کتاب متنی

0.0/5
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

هنوز دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی برای دانلود کتاب The Queen of Nothing ارسال می کنید;